  • 1. Data: 2007-06-23 17:35:04
    Temat: Urlop wychowawczy po powrocie zza granicy
    Od: l...@t...pl

    Witam! Mam taki problem. Otórz pracuję za granicą już ponad 2 lata (w
    Irlandii) i wktótce będę przechodzić na urlop macierzyński (tutaj
    przysługuje do 6 miesięcy płatnego urlopu w ramach stosunku pracy). Po
    tym okresie mogę wrócić do pracy, jednakże zamierzam powrócić do
    Polski na stałe, żeby wychowywać dziecko. I w związku z tym pojawia
    się pytanie: Czy mogę w Polsce przejść na urlop wychowawczy? Czy znane
    Wam są podobne przypadki. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    serdecznie! Marta

  • 2. Data: 2007-06-23 18:40:38
    Temat: Re: Urlop wychowawczy po powrocie zza granicy
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <l...@t...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >się pytanie: Czy mogę w Polsce przejść na urlop wychowawczy? Czy znane
    >Wam są podobne przypadki. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Urlop wychowawczy w ramach jakiego stosunku pracy?
    Zatrudnia cie ktoś w Polsce, że chcesz brać urlop wychowawczy?

    generalnie odpowiedż brzmi tak. Możesz iść na urlop wychowawczy.

  • 3. Data: 2007-06-28 20:06:00
    Od: l...@t...pl

    Tak, w ramach jednego stosunku pracy. Sęk w tym, że nikt w Polsce mnie
    nie zatrudnia. Pracuję cały czas w Irlandii, ale chciałabym wrócić do
    Polski i starać się o urlop wychowawczy.

  • 4. Data: 2007-06-29 06:49:57
    Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@t...pl> napisał :

    > Tak, w ramach jednego stosunku pracy. Sęk w tym, że nikt w Polsce mnie
    > nie zatrudnia. Pracuję cały czas w Irlandii, ale chciałabym wrócić do
    > Polski i starać się o urlop wychowawczy.

    Przepraszam, ale ja nie rozumiem.,
    Jak Cię nikt nie zatrudnia to po co urlop ?
    "Urlop" z definicji jest udzielany przez pracodawcę.

    Jak nie masz pracodawcy - to nie masz i urlopu.

    Pozdrowienia

    Basia