  • 1. Data: 2007-06-23 13:15:38
    Temat: Tłusto gęś lata mi po placu...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Co prawda nie o ges chodzi tylko o kure, ale sie mi jakos ta piosenka
    skojarzyla.

    No wiec moj pies upolowal kolejna kure. Przelazla taka jedna pod siatka i
    sie bezczelnie pasla na mojej dzialce. I nic by sie jej nie stalo, gdyby
    (glupia) nie zaczela uciekac jak sie nia moj byrnenczyk zainteresowal.

    Rezultat: kura juz zostala oslubana, czeka na opalenie, podzielenie i
    zrosolowanie. Sasiad uchchany, pretensji nie ma. Wogole z sasiadami zyje
    dobrze (daje im dorabiac przy remoncie). Problem zatem nie istnieje.

    Ale z czystej ciekawosci:

    1. Jak zaduszenie obcej kury na moim, ogrodzonym terenie ma sie do KC?
    2. Nalezy sie akies odszkodowanie?
    3. Czyje sa kurze zwloki?
    4. A co jezeli pies pozre je cichcem i zwlok nie ma?

    Zeby skomplikowac sprawe - plot pod ktorym przelazla denatka stawialem razem
    z sasiadem, wlascicielem s.p. kury.

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 2. Data: 2007-06-23 18:54:58
    Temat: [ot] Re: Tłusto gęś lata mi po placu...
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > 1. Jak zaduszenie obcej kury na moim, ogrodzonym terenie ma sie do KC?

    Ja bym sie zastanawial, jak sie ma wtargniecie kury na Twoja posiadlosc
    :) Byc moze srodki zabezpieczajace (pies) byly niewspolmiernie wysokie
    do zaistnialego niebezpieczenstwa (kura z potencjalna kurza grypa) :D

    > 4. A co jezeli pies pozre je cichcem i zwlok nie ma?

    To tylko poszlakowo :D

    A tak powaznie, obejrzalem sobie zdjecia, zajebiste stworzenie.
    Tylko trzeba miec dom z kawalkiem ziemi, na takiego "potwora".

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2007-06-24 00:00:21
    Temat: Re: [ot] Re: Tłusto gęś lata mi po placu...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > To tylko poszlakowo :D

    Nie, dowod w postaci pior jest ;-)

    > A tak powaznie, obejrzalem sobie zdjecia, zajebiste stworzenie.
    > Tylko trzeba miec dom z kawalkiem ziemi, na takiego "potwora".

    W chwili obecnej ma 24 ary (40 x 60 m). Jak mu bedzie ciasno moge powiekszyc
    wybieg do 2.43 ha - ograniczaja mnie jedynie koszty...

    -- --- -- --- -- ---

  • 4. Data: 2007-06-26 10:54:34
    Temat: Re: Tłusto gęś lata mi po placu...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:f5j6fg$b8b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No wiec moj pies upolowal kolejna kure. Przelazla taka jedna pod siatka i
    > sie bezczelnie pasla na mojej dzialce. I nic by sie jej nie stalo, gdyby
    > (glupia) nie zaczela uciekac jak sie nia moj byrnenczyk zainteresowal.

    Na prawde nikt nic? Wczoraj upolowal kolejna. Mam pelny zamrazalnik kurzych
    zwlok. I zona sasiada miala mine wskazujaca, ze nie bawi jej to tak jak jej
    meza.

    Srodki zaradcze - zabezpiecznie dziur pod plotem zostaly podjete.

    -- --- -- --- -- ---

  • 5. Data: 2007-06-26 16:14:39
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    szomiz pisze:

    > Na prawde nikt nic? Wczoraj upolowal kolejna. Mam pelny zamrazalnik kurzych
    > zwlok. I zona sasiada miala mine wskazujaca, ze nie bawi jej to tak jak jej
    > meza.

    Zakładam że aspekt prawny całego zamieszania ma tu mniejsze znaczenie
    niż mina sąsiadki, z którą jak mniemam jeszcze dobrze żyjesz. Sam pewnie
    wiesz, że dobre sąsiedzkie stosunki mają zwykle większą wartość niż to
    po czyjej stronie stoi racja - szczególnie w tak błahym i łatwym do
    rozwiązania problemie :)

    Postarajcie się oboje doprowadzić do sytuacji gdy pies i kury będą
    odpowiednio oddzielone. Płot już uszczelniliście, zobacz czy nie ma
    jakiejś innej "dziury". Jak już z sąsiadem zabezpieczycie teren, zrób z
    tych kur grilla i zaproś go na wspólną biesiadę ;) Jeśli sąsiad
    normalny, to zaproszenie przyjmie a sprawa zostanie uznana za niebyłą.
    Do tego przy udku i piwku wzmocnią się dobre relacje międzysąsiedzkie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 6. Data: 2007-06-26 23:38:43
    Od: MPG <m...@w...pl>

    W dniu 2007-06-26 12:54 szomiz wystukał/a:
    > Na prawde nikt nic? Wczoraj upolowal kolejna. Mam pelny zamrazalnik kurzych
    > zwlok. I zona sasiada miala mine wskazujaca, ze nie bawi jej to tak jak jej
    > meza.

    Dlaczego w Twoim zamrażalniku, a nie sąsiada?
    Przecież to jego kury.

    --
    mpg

  • 7. Data: 2007-06-28 08:08:48
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "MPG" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego w Twoim zamrażalniku, a nie sąsiada?
    > Przecież to jego kury.

    Nie chcialo mu sie skubac ;>

    sz.