  • Data: 2003-06-22 09:23:27
    Temat: Urlop
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W najbliższym czasie mam iść na urlop wakacyjny, zaplanowany zgodnie z
    ustawą. Pracodawca pewno będzie starał się zwlekać z odpowiedzią na moje
    podanie - poprostu nie chce udzielić mi tego urlopu w tym czasie. Mam już
    załatwione i zapłacone wczasy w związku z tym moje pytanie brzmi w jaki
    sposób mogę dochodzić zwrotu kosztów i jakie dokumenty muszę mieć.
    Pracodawca może później powiedzieć np., że żadnego podania nie złożyłem czy
    też, że udzielił mi ustnego zezwolenia a ja nie pojechałem. Jak się przed
    tym zabezpieczyć : np. napisać dwa podania i na jednym z nich zażądać
    parafowania odbioru podania czy pracodawca ma jakiś określony czas na
    udzielenie mi stosownej odpowiedzi. Czasami jest tak, że urlop zaczynam od
    poniedziałku a piątek po pracy dowiaduję się, że wspaniałomyślnie pracodawca
    zezwolił mi iść na urlop.

    pozdrawiam

    Andrzej