  • Data: 2007-01-11 22:12:18
    Temat: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: Shera <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Chcialabym zapytac jakie uprawnienia ma lekarz ktory robi badania
    okresowe? Dzisiaj bylam na takich badaniach skierowana z zakladu pracy.
    Badanie wzrostu, wagi, oczy, sluch, koordynacja ruchowa.
    Poza tym kazal mi zdjac stanik i dotykal moich piersi.
    Mowi ze sprawdza czy nie ma guzow... Do tej pory slyszalam
    ze ten lekarz jest erotomanem, ale wydawalo mi sie ze to mocno
    przesadzone. Czy ten lekarz mial takie uprawnienia?
    Gdzie moge znalezc przepisy dotyczace tego, ewentualnie gdzie to
    dokladnie zglosic? Na policje? Nie zawaham sie, ale nie chcialabym
    zrobic z siebie idiotki... Chcialabym dodac ze 3 moje kolezanki z pracy
    przechodzily dokladnie to samo, rozmawialam z nimi.
    Pozdrawiam - Agnieszka!