    From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Upoważnienie - IDEA
    Date: Tue, 28 Jun 2005 10:15:21 +0200

    Witam, potrzebuje wypisać upoważnienie, chodzi o nie przedłużanie umowy
    z firmą IDEA o świadczenie usług telekomunikacyjnych ale abonent nie
    będzie dostępny w określonym czasie. Słyszałem, że trzeba się zgłosić
    miesiąc z wyprzedzeniem przed końcem terminu umowy, więc moje pytanie
    brzmi jak sformułować taki papier, ażeby ten, kogo wyznaczę mógł nie
    przedłużyć tejże umowy. Na stronach IDEI nie doszukałem się odpowiedniej
    informacji. Pozdrawiam.