  • Data: 2005-04-30 13:29:02
    Temat: Umowa zlecenie - praktyki dealerów
    Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam prośbe o porade w sprawie podpisanej przeze mnie "umowy-zlecenia" na
    sprzedaż auta z jednym z dealerów. Korzystając z pomocy dealera podpisałem z
    nim tzw. umowe-zlecenia na sprzedaż mojego auta. Dealer wywiązał się z
    zadania (znalazł Klienta) i kiedy doszło do podpisywania umowy sprzedaży,
    gdzie dealer widnieje jako osoba reprezentująca moje interesy z kupującym, w
    jednym z punktów możemy przeczytać coś na kształt :

    "Za wszelkie wady DEALER nie odpowiada"

    Rozumiem ta formułkę, którą tutaj tylko przytoczyłem dla zobrazowania, ale
    niepokoi mnie jeden fakt : dealer świetnie zabezpieczył swój interes, ale
    nie ma tam słowa o mnie, jako sprzedającym. I tu pytania :

    - czy jeżeli podpisałem tą umowę zlecenia to automatycznie wszystkie sprawy
    dotyczące ewentualnych roszczeń ze strony kupującego będą kierowane do
    dealera ? czy też powinienem walczyć o dopisanie formułki : "... DEALER, jak
    również sprzedający, nie odpowiadają" ?

    pozdrawiam
    dip