eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa z Dialog › Umowa z Dialog
  • Data: 2008-03-08 14:34:50
    Temat: Umowa z Dialog
    Od: "rosak" <...@...w> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zamówiłem w Dialogu usługę DialNet Global 6 na łączu telefonicznym
    Telekomunikacji.
    Poinformowano mnie iż nie ma pewności co do tego czy w ogóle przesył
    internetu pod moim adresem jest możliwy a jeżeli będzie, to nie wiadomo czy
    technicznie uda się zgodnie z umową 6 Mbit. Dialog nie ma jak tego
    sprawdzić. Wytłumaczono mi że robi się to w ten sposób:
    - wysyłają do mnie umowę którą podpisuję w obecności kuriera (moje dane do
    umowy już mają, PESEL, nr dowodu itp.);
    - po otrzymaniu przez nich podpisanej umowy wysyłają mi sprzęt oraz hasło
    dostępowe;
    - podłączam i sprawdzam czy działa;
    - jeżeli nie działa wcale, lub działa ale np 1 Mbit zamiast 6 Mbit mogę
    umowę anulować.
    Domyślam się, że jeżeli w ogóle nie będzie działać to sprawa jest raczej
    jasna.
    Zastanawiam się tylko co w przypadku kiedy okaże się że leci mi faktycznie 1
    Mbit. Przecież w naszym kraju żaden dostawca nie gwarantuje praktycznie
    żadnej przepustowości (z wyjątkiem łącz synchronicznych, kilkanaście lub
    nawet kilkadziesiąt razy droższych). Czy nie usłyszę wtedy że "my Panu
    niczego w umowie nie gwarantowaliśmy"?

    Na pewno znajdzie się tu ktoś kto już to przerabiał, ja jeszcze tej umowy
    nie widziałem, czekam na kuriera.

    Pozdrawiam
    --
    rosak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1