  • 21. Data: 2010-11-08 12:08:23
    Temat: Re: li
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ib6b26$m1c$1@inews.gazeta.pl...

    > nic z tych rzeczy, nie da sie kupić kawałka nieruchomości.

    > I na równych prawach ze spółdzielnią bedziesz współwłaścicielem budynku,
    > ze wskazaniem jaka część tego budynku czyli mieszkenia jest do towjej
    > wyłącznej dyspozycji.

    To ustawę o własności lokali uchylono? :)

    Michał

  • 22. Data: 2010-11-08 12:46:45
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 6:08 AM, Michal wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To ustawę o własności lokali uchylono? :)

    widzisz, ci co wyprodukowali tą ustawę mieli dokładnie ten sam problem.
    i zeby go obejść juz na samym poczatku zapisai w ustawie, ze samodzielny
    lokal stanowi odrębną nieruchomość. No i mamy nieruchomość "we wnętrzu
    nieruchomości".
    Co wg mnie jest totalną bzdurą na równi z wymyśleniem kołchozów i
    spółdzielni mieszkaniowych.

    tak naprawde dalej masz współudział w budynku.
    Bardzo łatwo sie o tym przekonac. Zadłużcie wspólnotę pod hipotekę
    gruntu i budynku, niech komornik na to wejdzie, to zobaczysz ile towja
    odrębna własność lokalu jest warta.

  • 23. Data: 2010-11-08 12:57:03
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

> [...]
    > nieruchomości".
    > Co wg mnie jest totalną bzdurą na równi z wymyśleniem kołchozów i

    OK, chodziło mi tylko o stronę formalną: można w zgodzie z polskim prawem
    być właścicielem mieszkania.
    A tak swoją drogą wie ktoś może jak to rozwiązano w innych krajach. Bo
    wydaje się, ze dla lokali w budynku wielorodzinnym pozostawałaby tylko
    współwłasność (niepraktyczna w dużych budynkach) lub najem.

    Michał

  • 24. Data: 2010-11-30 09:51:07
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > po pomieszczeniu, zostaje na wyposażeniu mieszkania. Są różni zboczeńcy,
    > możesz trafić na takiego co nawet biały montaż będzie chciał zdemontować
    > :]

    kupilem wlsnie mieszkanie, wymienili kuchenke gazową na starego klunkra i
    ponabijali ogrzewanie we wrzesniu-pazdzierniku mimo, ze nie bylo potrzeby
    grzac-meble zabrali do cna (stare rupiecie nic nie warte) - jestem
    szczesliwy, ze okna zostawili i baterie ;) mnie to tam smieszy bo pojdzie w
    koszty ale jacy to ludzie potrafią byc pojebani to masakra ;)

    pozdrawiam, wromek

    ps. bardzo tanio kupilem mieszkanie