    From: "Kriss" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa przedwstepna i spadek
    Date: Wed, 12 Jul 2006 10:03:13 +0200

    Zawarlem umowe przedswstepna na kupno dzialki. Umowe zawarlem z malzenstwem,
    ktore bylo wlascicicielem na zasadzie wspolnoty ustawowej. Na umowie sa
    podpisy obojga malzonkow. W trakcie zalatwiania spraw, przed podpisaniem
    umowy przyrzeczonej jedno z malzonkow zmarlo. Czy moja umowa przedwstepna
    nadal jest wazna i czy ta dzialka nie wejdzie do masy spadkowej? Co z moim
    zadatkiem, jesli umowa przedwstepna w tej sytuacji nie skutkuje podpisaniem
    umowy przyrzeczonej.

    Moze ktos bedzie na tyle biegly zeby podac jakis przepis to okreslajacy, bo
    ja nigdzienie moge znalezc takiego przypadku

    Pozdrawiam
    Rafal