  • Data: 2006-07-12 08:51:59
    Temat: Re: Umowa przedwstepna i spadek
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e92aif$eqg$1@inews.gazeta.pl...

    > tak

    > wejdzie, udział 1/2

    > to samo co w każdym innym przypadku, tylko zobowiązani do zapłaty inni

    > art.922§1 kc
    >
    > KG

    Czyli sprzedać mają mi obowiązek, ale po przeprowadzeniu sprawy spadkowej -
    rozumiem, ze niedogodnością jest tutaj czas, bo musze odczekać do
    zakończenia postępowania. A może się zdarzyć, że dzieci, czyli spadkobiercy
    nie będą chcieli sprzedawać jużdziałki - wtedy solidarnie wszyscy
    spadkobiercy zobowiązani są do zwrotu podwójnej wysokości zadatku, czy tak?

    Rafal