  • Data: 2007-08-30 12:39:02
    Temat: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: Goska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Dostałem dzisiaj do podpisania umowę o zakazie konkurencji i myślę, że pod
    tą umowę mogą podciągnąć karzdą bardzo podobną firmę.

    [..]
    3. Działalnością, o której mowa w ust. 1 jest w szczególności:
    a. podejmowanie i prowadzenie - konkurencyjnej wobec Pracodawcy -
    działalności gospodarczej we własnym imieniu lub na rzecz osób trzecich,
    b. zasiadanie w organach podmiotów konkurencynych wobec Pracodawcy,
    c. występowania w charakterze agenta, pełnomocnika, czy prokurenta
    podmiotów konkurencyjnych,
    d. wykonywanie doradztwa na rzecz podmiotu konkurencyjnego,
    e. pozostawiania w stosunku spółki prowadzącej zbliżoną działakność wobec
    Pracodawcy.
    [..]

    Gdyby nie punkt E to moim zdaniem nie było by problemu z podpisaniem - bo w
    Polsce chyba nie ma konkurencji dla naszej firmy - to co produkujemy nie
    jest też sprzedawane w Polsce.
    Jednak pod punkt E można podciągnąć praktycznie wszystkie firmy - jeśli
    firma w której pracuję zajmuje się głównie programowaniem, to czy będę miał
    problemy z zatrudnieniem się w innej firmie jako informatyk-programista ?

    pozdrawiam
    Łukasz