  • Data: 2003-05-28 15:20:56
    Temat: Umowa o pracę (nieokr.) nauczyciela kontraktowego
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądając broszurki o awansie zawodowym znalazłam informację, że od
    1.09.2002 nalezy zatrudniać nauczycieli kontraktowych na podstawie
    umowy na czas nieokreślony.

    Jako , że liceum, w którym pracowałam w ubiegłym roku włączono do
    zespołu szkół, a ja miałam umowę na rok (już jako kontraktowy,
    przyszłam w połowie października), od września br. zawarto ze mną nową
    umowę.
    Tym razem na trzy lata, wg przepisów "po reformie".

    Czy jeśli teraz zwrócę się z prośbą o korektę umowy i dostosowanie jej
    do przepisów obowiązujących, dyrektor jest obowiązany zmienić rodzaj
    umowy?

    Przyznam, że zależy mi na tym, w związku z kredytem mieszkaniowym.

    pozdr

    cherokee