  • Data: 2003-09-25 13:57:50
    Temat: Umowa o prace i weksel???
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o radę.

    Podpisałem umowę o pracę oraz weksel dla pracodawcy. Niedawno rozstaliśmy
    się na mocy porozumienia stron. Jednakże w umowie była klauzula o nie
    świadczeniu usług konkurencyjnych w stosunku do pracodawcy przez 2 lata w
    zamian za odszkodowanie miesięczne. Odszkodowania nie dostałem już od 4
    miesięcy, a dodatkowo zaczęłem świadczyć usługi wchodzące w konflikt z
    podpisaną wcześniej umową. Niedawno były pracodawca zgłosił się do mnie i
    zaczął mnie straszyć posiadanym wekslem.
    Co on może z nim zrobić w świetle prawa w zaistniałej sytuacji???
    Prosze o pomoc. Z góry dzięki.

    Dominik
    d...@w...pl