  • Data: 2011-02-23 14:09:30
    Temat: Umowa o dzieło na rok przy płatności comiesięcznej
    Od: Adam <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę podpisać umowę o dzieło na pracę zdalną, ale mam pewne
    wątpliwości czy mogę to zrobić w ten sposób, że okres wykonania umowy
    będzie wynosił 12 miesięcy, ale płatność wykonawcy będzie rozłożona na
    12 rat płatnych co miesiąc. Chodzi o zapewnienie ciągłości finansowej
    wykonawcy. Czy taki zapis w umowie o dzieło jest dozwolony? Jeśli tak
    to jak w takim razie wygląda sprawa z zaliczką? Czy wpłacam ją do US
    co miesiąc czy po roku, dopiero po zakończeniu umowy?