  • 1. Data: 2003-01-28 17:58:03
    Temat: Umowa o dzielo i zobowiazania
    Od: "e-clipse" <e...@p...pl>

    Witam,

    Otrzymalem od zleceniodawcy projekt umowy o
    dzielo,
    jednak dreczy mnie jeden punkt:

    1. Programista zobowiązuje się nieodpłatnie
    do udzielania Nabywcy wskazówek, a także wszelkiej
    pomocy w usuwaniu problemów z związanych z
    eksploatacją "Programu X".

    Podobno taki punkt jest zawsze przy takich umowach
    (odsprzedanie praw autorskich
    do programu), ja jednak chcialbym uchronic sie od
    wiecznej odpowiedzialnosci.

    Czy da się w takich umowach ominąć kwestie
    poprawek?

    pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2003-01-29 08:44:51
    Temat: Re: Umowa o dzielo i zobowiazania
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2003 18:58:03 +0100, "e-clipse" <e...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    >1. Programista zobowiązuje się nieodpłatnie
    >do udzielania Nabywcy wskazówek, a także wszelkiej
    >pomocy w usuwaniu problemów z związanych z

    Super
    dodaj ust 2 " Za odrebnym wynagrodzeniem, ustalonym..."
    Pozdrawiam
    Romek

  • 3. Data: 2003-01-29 09:40:49
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : >1. Programista zobowiązuje się nieodpłatnie
    : Super
    : dodaj ust 2 " Za odrebnym wynagrodzeniem, ustalonym..."

    romnku chcesz żeby zawarli nieważną umowę,
    esentialia negotii wyglądają na tak jakby sprzeczne ze sobą :-)