  • 1. Data: 2002-10-15 09:20:51
    Temat: Umowa o dzieło /a umowa zlecenie
    Od: "mar" <c...@k...net.pl>

    Prosze doradzcie mi
    Mam napisac program dla Firmy i:

    Po pierwsze jaka to ma byc umowa nie pracujac w tej firmie i nie posiadajac
    licencji tego programu w ktorym mam opracowac ten program ( Firma dla ktorej
    mam to napisac i tak musi kupic ta licencje a by na tym programie pracowac )
    i teraz umowa zlecenie po kupnie tego programu przez ta firme ,czy o dzieło
    ale czy wtedy moge zkorzystac z tej ich licencji?
    Po drugie co jest leprze sprzedanie praw autorskich z mozliwoscią
    modyfikacji czy stala umowa o serwis tego programu???