  • 1. Data: 2002-10-15 07:38:18
    Temat: Prawo Autorskie/Patentowe CO? JAK? DLACZEGO?
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam !!!
    Mam pytanie dotyczące prawa autorskiego,lub patentowego.
    Konkretnie chodzi o fakt,że mam jacht i chciałbym go troszkę poprzerabiać
    (wizualnie) bez szkody na bezpieczeństwo żeglugi.
    Czy jak zmienię kształt "bulajów","dokleję kawałek rufy",zmienię kształt kabiny
    i o wszystkim dowie się konstruktor jachtu może mi wytoczyć sprawę w sądzie o
    naruszenie praw autorskich?
    Po za tym słyszałem ,że np.jacht jest wzorem użytkowym i jako taki podlega
    pod "Urząd Patentowy". Czy to prawda? Czy ze strony Urzędu Patentowego coś mi
    grozi ?

    Bardzo proszę o odpowiedź na priv na moje pytania,za co z góry serdecznie
    dziękuję !!!

    Pozdrawiam
    Robert Kubiak
    e-mail : r...@p...onet.pl