  • Data: 2002-01-11 13:17:48
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Piszę na tę grupę ponieważ mam (cichą ) nadzieję, że może tu znajdzie się
    ktoś, kto zna ospowiedzi na moej pytania.

    Zawarłem umowę o dzieło z firmą X. Umowę o tyle specyficzną, że zakałda ona
    przekazanie praw autorskich (do nazwijmy to ksiązki) na zleceniodawcę. Pracę
    wykonałem, firma wydała dzieło ale nie mogę się doprosić zapłaty. Zeby bylo
    ciekawiej w umowie jest zawarte, że zaałata nastąpi w ciągu 30 dniu od
    przekazani protokołu zdawczo-odbioczego, któego nigdy nie dostałem., a jak
    wspomniałem materiały zostały już opublikowane.
    Kto mi odpowie z jakiego paragrafu oskarżyć firmę - słyszałem, że istnieje
    mozliwość zgłoszenia tego jako przestępstwa, gdyż można domniemywać, ze
    firma wogóle nie zamierzała zapłacić. Czy istnieje mozliwość zablokowania
    dystrybucji produkt z powodu braku praw autorskich??

    pozdr

    Pawel