  • Data: 2011-02-08 21:52:40
    Temat: Umowa notarialna i oczywisty błąd
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam w ręku umowę notarialną z numerem konta na który mam coś przelać.

    Niestety numerek ma za mało cyferek ...

    Trudno powiedzieć czy to czeski błąd notariusza czy drugiej strony.
    Faktem jest, że numer jest bez sensu i nie ma jak wykonać wspomnianej w
    nim czynności.

    Sprawę mogę odkręcać dopiero za dwa dni. Ale moze ktoś wie czy istnieje
    jakas procedura na tą okoliczność? Poprawa oczywistego błedu? W jakiej
    formie? Nowy akt? Załącznik? Wymagana jest obecność drugiej strony?

    PS. Jak na tą KUPĘ kasy którą bierze notariusz to jestem mocno
    zawiedziony (byle)jakością pracy.