  • 1. Data: 2006-08-20 12:24:48
    Temat: Umowa najmu a inne mieszkanie
    Od: "Łukasz" <w...@p...fm>

    Witam,

    Jestem najemcą mieszkania (tzw. "przydziałowego").
    Pytanie brzmi: czy będąc najemcą takiego mieszkania mogę stać się
    właścicielem innego lokalu (mieszkanie lokatorskie lub własnościowe) bez
    utraty mieszkania, do którego posiadam umowę najmu? Jeśli nie, to czy zakup
    nowego mieszkania przez moją żonę (brak intercyzy) będzie tożsamy z faktem,
    że "zrzekam się" wynajmowanego mieszkania?
    Jakie są szanse na zakup nowego i zatrzymanie dotychczasowego, wynajmowanego
    mieszkania?

    Pozdrawiam,
    Łukasz