  • 1. Data: 2004-04-12 22:14:45
    Temat: Umowa najmu
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanie związane z najmem mieszkania. Ale może po kolei...
    Jest sobie mieszkanie. Mieszkają w nim trzy osoby. Mieszkanie posiada dwa
    pokoje, przy czym jeden z tych pokoi jest zajmowany przez dwie osoby
    (szalenie to logiczne;). Jeden z lokatorów chce jednak się wyprowadzić -
    warunki stwarzane przez pozostałych są wg niego fatalne, przez co nie może
    się uczyć itp. - to zresztą chyba nie jest tu najistotniejsze. Teraz sprawa
    umowy - otóż w umowie nie ma podpisu tejże osoby, zresztą pod tym linkiem
    zamieściłem jej treść (w rzeczywistości jest spisana na kolanie na świstku
    papieru):
    http://f1kwas.neostrada.pl/umowa/ (czysty tekst).
    Pomijam spór, kto i co ma tym paniom przedłużać ;) Moje pytanie jest
    następujące: czy taka umowa jest w ogóle wiążąca dla wymienionej tam
    Izabeli? A jeśli nie, to czy mają w tym wypadku zastosowanie przepisy KC
    mówiące o 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 2. Data: 2004-04-13 20:56:35
    Temat: Re: Umowa najmu
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c5f4cn$69d$1@inews.gazeta.pl...

    > http://f1kwas.neostrada.pl/umowa/

    Widzę, że hosting TP jak zwykle stoi na wysokości zadania :/ Może to przez
    to taki szeroki odzew :( Wrzucę treść umowy tutaj (formatowanie chyba nie
    jest tak ważne).

    Miasto, DD.MM.RRRR

    UMOWA NAJMU

    Adam Właściciel
    ul. Wielka 1/1
    Miasto

    Niniejszym wynajmuję moje mieszkanie do lipca 2004, z możliwością
    przedłużenia paniom:

    1.. Kowalska Anna
    ur. 01.01.1980
    2.. Nowak Izabela
    ur. 02.02.1981
    Pobrana kaucja - 600,- PLN.
    Początek umowy od 01.10.2003
    Pełnomocnikiem jest pan Jerzy Pełnomocnik, zamieszkały Miasto, ul. Mała 1/1.
    Okres wypowiedzenia - 3 miesiące.

    Podpisujący umowę

    Filip Zkonopii Marian Zkapelusza
    podpis Filipa podpis Mariana

    Data płatności do 9. każdego miesiąca u pana Pełnomocnika.

    podpis Filipa podpis Mariana

    Pytania i problemy oczywiście nadal aktualne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas