  • 21. Data: 2009-02-26 20:21:00
    Temat: Re: Umowa na internet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gaude wrote:

    > Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go
    > wysłał za mnie.

    Ty się ciesz, że to nie była umowa sprzedaży twojego samochodu.

  • 22. Data: 2009-02-26 20:41:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ty się ciesz, że to nie była umowa sprzedaży twojego samochodu.

    Albo cyrograf. ;-)

  • 23. Data: 2009-02-27 14:02:38
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Liwiusz pisze:
    /.../
    > Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te
    > rachunki, co za Ciebie płacił...

    Rachunek za Internet trzeba bulić samemu, a tamtemu podnieść opłatę za
    mieszkanie.
    A skąd się ten 1000 wziął do zapłaty? Czy on nie płacił czy jak?

  • 24. Data: 2009-02-28 10:50:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2009, witek wrote:

    > A urząd skarbowy podatek od darowizny.

    Przed darowizną IMVHO można się łatwo obronić, wykazując że internet
    był "częścią umowy" (taka promocja w stylu "i telefon za złotówkę"),
    co pewnie zaskutkuje rozważaniami czy kwota zapłaty za ten i-net
    nie powinna być doliczona do czynszu :> (skoro lokator płacił za *jego*
    internet, jak sam przyznaje).

    pzdr, Gotfryd