    From: "Krabik" <b...@...neta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa cywilno-prawna a podatek...
    Date: Mon, 28 Sep 2009 08:25:34 +0200

    Witam,

    Na dniach bede podpisywal umowe cywilno-prawna w sprawie sprzedawania
    serwisu internetowego wraz z domena.

    Co mi da dodanie takiego ustepu do umowy, jak ponizej:

    "Na Sprzedającym ciążą wszelkie zobowiązania podatkowe przewidziane przez
    prawo w związku z realizacją niniejszej Umowy (w szczególności obowiązek
    opłacenia stosownego podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku od
    czynności cywilno-prawnych)."

    Czy tym samym zwalniam siebie z wszelkich oplat, i przerzucam wszystko na
    sprzedajacego, czy nadal bede mial obowiazek oplacenia wszystkiego?
    Generalnie, co daje nam obojgu dodanie tej "klauzuli"?

    Po za tym jaki rodzaj podatku bede musial odprowadzic ja jak kupujacy, i on
    jako sprzedajacy, jakich wielkosci, i jakie czekaja mnie konsekwencje gdybym
    tego nie zrobil ? (obie osoby sa fizyczne)

    Pozdr.