  • Data: 2007-03-05 14:12:55
    Temat: Umowa cywilna (?) jak określić pewną sprawę
    Od: dep <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystąpiła taka potrzeba spisania ustnej umowy, która zakłada, że pewien
    biznes, narazie istniejący jeszcze w powijakach i wszelkie z niego
    korzyści jak i wkład własny mają dzielić się na 2 osoby po połowie. Do
    tego dochodzi podzielenie domeny internetowej "na pół". Narazie jeszcze
    nie ma na to działalności gospodarczej a zysk jest groszowy, mieszczący
    się w dolnej granicy dla US..

    Czy ktoś by mi podrzucił słowa klucze które pozwolą mi spisać taką umowę
    partnerską, znaleźć wzory umów, resztę sam doszukam.

    Dzięki!