  • 1. Data: 2007-03-05 14:12:55
    Temat: Umowa cywilna (?) jak określić pewną sprawę
    Od: dep <d...@s...pl>

    Wystąpiła taka potrzeba spisania ustnej umowy, która zakłada, że pewien
    biznes, narazie istniejący jeszcze w powijakach i wszelkie z niego
    korzyści jak i wkład własny mają dzielić się na 2 osoby po połowie. Do
    tego dochodzi podzielenie domeny internetowej "na pół". Narazie jeszcze
    nie ma na to działalności gospodarczej a zysk jest groszowy, mieszczący
    się w dolnej granicy dla US..

    Czy ktoś by mi podrzucił słowa klucze które pozwolą mi spisać taką umowę
    partnerską, znaleźć wzory umów, resztę sam doszukam.

    Dzięki!

  • 2. Data: 2007-03-05 14:15:10
    Temat: Re: Umowa cywilna (?) jak określić pewną sprawę
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 05 Mar 2007 15:12:55 +0100, dep napisał(a):

    > Czy ktoś by mi podrzucił słowa klucze które pozwolą mi spisać taką umowę
    > partnerską,

    "wspólnie", "łącznie", "stosunkowo", "współdziałając", "mając na celu",
    "przychody", "podział", "wynagrodzenie", "zakres".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==