  • Data: 2004-09-27 07:54:21
    Temat: Umowa alimentacujna
    Od: "Ufo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,
    Mam taki problem a w zasadzie pytanie.
    Rozwodze sie i moja zona nie chce miec zasadzonych alimentow przez sad na
    dziecko tylko umowe spisana przez nas jako umowe cywilna. I nie byloby
    zadnego problemu gdyby nie to ze warunki ujete w trej umowie i kwota
    alimentow na dziecko jest niezeimsko wysoka. Zona chce abym ujal w tej
    umowie kwote 2000 PLN na dziecko :(:(. i tylko na dziecko, w przeciwnym
    wypadku nie chce dac rozwodu. Jak wyglada prawnie sprawa z takimi umowami.
    Czy nie jest tak ze alimenty i tak i tak zasadza sad ?? Czy z takiej umowy
    mozna sie wycofac ?? W koncu jest to kwota bardzo wysoka i dla sadu moze byc
    dziwne na co dziecko potrzebuje takiej kasy....a zona nie wnioskuje o zadne
    alimenty ...Prosze o pomoc i porade