  • 1. Data: 2006-07-14 16:43:06
    Temat: Umowa agencyjna - okres wypowiedzenia
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam,

    Jest sobie umowa agencyjna na czas oznaczony. Chcąc ją wypowiedzieć
    przed końcem terminu określonego w umowie to z jakim okresem należy to
    uczynić? W umowie, w tej kwestii jest odwołanie do KC. Szukam, szukam i
    znalazłem art.764-2 KC ale tam jest mowa o umowach na czas nieokreślony.
    Proszę o wszelką pomoc w tym temacie

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-07-16 11:43:29
    Temat: Re: Umowa agencyjna - okres wypowiedzenia
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > uczynić? W umowie, w tej kwestii jest odwołanie do KC. Szukam, szukam i
    > znalazłem art.764-2 KC ale tam jest mowa o umowach na czas nieokreślony.

    Czyżby nie można było wypowiedzieć umowy agencyjnej na czas oznaczony
    przed upływem tego czasu??

    Postroofki