eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmieszczenie w szpitalu psychiatrycznym bez zgody opiekuna prawnego. › Umieszczenie w szpitalu psychiatrycznym bez zgody opiekuna prawnego.
  • Data: 2008-11-24 09:13:04
    Temat: Umieszczenie w szpitalu psychiatrycznym bez zgody opiekuna prawnego.
    Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja wyglada tak.
    Mieszkam sobie z rodzicami i z bratem.
    Brat jest niepelnisprawny psychicznie (autyzm) ma orzeczenie, jest tez
    zupelnie niedolny do samodzielnej egzystencji.
    Jego opiekuanmi prawnymi sa rodzice.
    Rodzice zupelnie juz sobie nie daja rady z bratem, ktory jest duzy (25
    lat) i dostaje atakow agresji, zostali oni (rodzice) a takze ja
    zupelnie wykonczeni fizycznie i psychicznie Na moje sugestie o
    umieszczenie jego (brata) w osrodku zupelnie sie nie zgdzaja.
    Czy jest wiec mozliwosc umieszczenia mtakiej osoby bez zgody opeikuniw
    prawnych???
    W ustawie o ochronie zdrowia psychicznego nic na ten temat nie
    znalazlem.
    Jak miala by wygladac taka procedura i jaki sad jest wlasciwy do jej
    przeprowadzenia???