  • 11. Data: 2024-06-29 17:40:11
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 17:38, Shrek pisze:

    > Wiem;)

    Już jesteś na etapie, że oglądasz się za siebie? ;)

    Robert

  • 12. Data: 2024-06-29 17:57:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już jesteś na etapie, że oglądasz się za siebie? ;)

    Bez przesady. Natomiast dziwi mnie że policjant (od
    cyberbezpieczeńśtwa;) potępia że ktoś nie rzuca swoimi danymi na lewo i
    prawo w sieci.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-06-29 18:06:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2024 17:57:07 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bez przesady. Natomiast dziwi mnie że policjant (od
    > cyberbezpieczeńśtwa;) potępia że ktoś nie rzuca swoimi danymi na lewo i
    > prawo w sieci.

    Najwyraźniej masz z gruntu fałszywy obraz społeczeństwa. Co wyłazi
    zresztą jak szydło z worka przez twoje hejterstwo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2024-06-29 21:13:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najwyraźniej masz z gruntu fałszywy obraz społeczeństwa. Co wyłazi
    > zresztą jak szydło z worka przez twoje hejterstwo.

    Powiedział koleś co ma w sygnaturze hejt do hejtersów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-06-29 21:16:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2024 o 15:49, Shrek pisze:

    > Nigdy nie wiesz, czy jakiś tęczowy nie napisze do twojej
    > inkluzywnej firmy że twierdzisz że istnieją dwie płci albo że słowo
    > murzyn to nic złego i oznacza przedstawiciela rasy czarnej. Kwiatka
    > akurat ne podejrzewam o takie zachowania,

    LOL
    Nie podejrzewasz kwiatka o tęczowe zachowania, czy że nie napisze?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 16. Data: 2024-06-29 21:18:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 21:16, Kviat pisze:

    > LOL
    > Nie podejrzewasz kwiatka o tęczowe zachowania, czy że nie napisze?

    Że jednak nie napisze - a co mylę się?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-06-29 21:29:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2024 o 21:18, Shrek pisze:

    > Że jednak nie napisze - a co mylę się?

    Bez obaw, debilem nie jest.

    Z drugiej strony, pracujesz w jakiejś inkluzywnej firmie, że obawiasz
    się ich reakcji na to co piszesz?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 18. Data: 2024-06-29 23:23:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 17:57, Shrek pisze:

    > Bez przesady. Natomiast dziwi mnie że policjant (od
    > cyberbezpieczeńśtwa;) potępia że ktoś nie rzuca swoimi danymi na lewo i
    > prawo w sieci.

    Ja ne potępiam. Żyjemy w wolnym kraju. Po prostu zwróciłem uwagę na
    pewną zaobserwowaną przeze mnie prawidłowość i tyle. Ja po prostu wiem,
    że jak ktoś bedzie chciał mnie znaleźć, to imię i nazwisko jest akurat
    najmniejszym problemem.

    Mam sporo wrogów. Ale trzeba do tego podchodzić zdroworozsądkowo.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2024-06-30 02:08:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie. Po prostu każdy fachowiec od cyberbezpieczeństwa zaleca
    > ograniczenie podawania swoich danych w sieci. Nigdy nie wiesz kto to
    > czyta a idiotów nie brakuje. Pamiętasz arnolda co wydzwanił ludziom do
    > pracy albo biegał do ludzi z ochraniaczem na zębach i chciał się

    Jest to rada adresowana do analfabetów IT i ludzi, którzy sobie z tym
    całym bajzelem nie do końca radzą. A jak taką osobą nie jesteś to jesteś
    w stanie kontrolować jakie informacje ujawniasz a jakie nie, i ocenić
    ryzyko ujawnienia określonych informacji. To zwykle wystarcza.

    Osoba, która produkuje się z wystarczającą intensywnością przez dłuższy
    czas w danym miejscu jest zwykle identyfikowalna. Wystarczy, że ktoś się
    uprze, będzie miał pewną wiedze i będzie wystarczająco inteligentny.
    Nie ma większego znaczenia czy występuje się pod imieniem i nazwiskiem,
    czy jakimś pseudonimem.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2024-06-30 03:58:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > w stanie kontrolować jakie informacje ujawniasz a jakie nie, i ocenić
    > ryzyko ujawnienia określonych informacji. To zwykle wystarcza.

    Zwykle wysarcza, ale nie ma co kusić losu.

    > Osoba, która produkuje się z wystarczającą intensywnością przez dłuższy
    > czas w danym miejscu jest zwykle identyfikowalna. Wystarczy, że ktoś się
    > uprze, będzie miał pewną wiedze i będzie wystarczająco inteligentny.

    Zgadza się. Jak ktoś bardzo będzie chciał to pewnie dojedzie. Kwestia
    "progu wejścia".

    > Nie ma większego znaczenia czy występuje się pod imieniem i nazwiskiem,
    > czy jakimś pseudonimem.

    Jest. Jest trudniej.

    --
    Shrek