  • 41. Data: 2011-12-22 18:55:50
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jcvj1k$smb$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co to ma wspólnego ze sprawą ?

    Ale które co ma wspólnego, bo nie wiem na jaki temat mam pisać? Bo jeśli Ci
    chodzi o szkodę, to nie wystarczy znajomość literalna przepisu, ale trzeba
    sie ejszcze zastanowić nad jego celem. Przecież celem tego przepisu jest
    ochrona interesów klienta. Wynika to z faktu, ze klient może jednostronnie
    zwolnić bank z tajemnicy, a bank sam sie zwolnić nie może.

  • 42. Data: 2011-12-22 20:58:52
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 22-12-2011 o 03:26:00 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > pracodawcy przez pracownika. Jaką szkodę Ty poniosłeś lub mogłeś
    > ponieść tego tytułu, że ktoś Ci zaproponował lepsze warunki?

    Aby móc zaproponować warunki musi oprócz danych osobowych trzeba znać
    choćby i przybliżone zarobki, stan cywilny itp. A to są już dane objęte
    tajemnicą
    bankową

    leon

    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 43. Data: 2011-12-22 21:14:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Aby móc zaproponować warunki musi oprócz danych osobowych trzeba znać
    > choćby i przybliżone zarobki, stan cywilny itp. A to są już dane objęte
    > tajemnicą bankową

    Nic nie wiemy, by te dane przekazano. Mało razy dzwoni jakiś idiota z
    lepszymi warunkami, a jak go pytam, jakie są te, od których oferta jego
    jest lepsza, to się okazuje, że nie wie.

  • 44. Data: 2011-12-22 21:36:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 11:26:03 +0100, Kamil napisał(a):

    > Dlaczego KURWA taki padalec przekazuje takie dane swojej znajomej z firemki
    > zapewne z rynku finansowego, która nie będzie bankiem, lub jeżeli jest
    > bankiem - to konkurencyjnym dla tego banku z którym nasz bohater rozmawiał?
    > BEZDYSKUSYJNIE miałby z tego swoją dolę, którą podzieliłaby się z nim ta
    > znajoma, gdyby nasz bohater zawarł z nią umowę.

    A co mnie to interesuje? Dostaja lepsza oferte, czyli zyskuje, a nie trace.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)