    From: "FREDu" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ugoda Sądowa
    Date: Thu, 6 Jul 2006 11:25:42 +0200

    Czy można z niej zrezygnować. Zostałam wprowadzona w błąd przez mojego
    pełnomocnika, które wymusił na mnie krzykiem podpisanie ugody w Sądzie Pracy
    pod groźbą rezygnacji z pełnimocnictwa.Dodał że podpisane będą warunki
    ugody. Uczynił to przed salą Sądu dosłownie chwilę przed rozpoczęciem
    trzeciej rozprawy. Zupełnie mnie zaskoczył, nie byłam na to przygotowana.
    Nie miałam możliwości zastanowienia się, skonsultowania tego trwało to
    wszysto dosłownie kilka sekund.Wcześniej tego ze mną nie uzgadniał.Cała
    sprawa była już widocznie dogadana gdyż bawi się w politykę. Popiera ludzi
    którzy popierają dyrektora mojego zakładu.Później przyznał że kontaktował
    się z nimi. Dzisiaj upływa 7 dzień w którym mogę złożyć odwołanie. Warunki
    nie zostały dotrzymane. Pełnomocnik unika mnie. Proszę o pomoc w jakiej
    formie pismo do Sądu winno być wysłane: czy odwołania czy innej formie.