eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUdostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa › Udostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa
  • Data: 2007-10-11 11:34:09
    Temat: Udostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Otóż przeprowadziłem się niedawno od rodziców do własnego M. Ponieważ do
    tej pory byłem zadowolony z dostawcy netu, a aktualnie pora roku nie
    sprzyja ofertom promocyjnym u providerów, to też pomyślałem o przesłaniu
    netu od rodziców do mojego M za pomocą radiówki (odległość ok. 300m).
    Odległość ta wymusza wywleczenie anten na balkon, co nie pozostawia
    złudzeń, że jest to udostępnianie poza lokal. Więc:

    Czy jest zgodne z prawem (myślę o prawie telekomunikacyjnym) w
    przypadku stwierdzenia przez providera, że udostępniam łącze poza lokal
    roszczenie obciążające mnie karą umowną w wysokości 4 000zł?

    P.S.
    Dodam jeszcze tylko, że o ile dobrze pamiętam TPSA nalicza taką karę
    mnożąc kwotę miesięcznego abonamentu przez ilość komputerów poza
    lokalem, na które udostępniono łącze oraz mnoży to przez ilość miesięcy
    takiego procederu.

    Tomasz H.
    p...@i...pl