  • Data: 2010-11-24 12:57:18
    Temat: Uciążliwy sąsiad - policja, sąd ?
    Od: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki oto problem ze starszą już osobą - sąsiadką w moim bloku. Z
    pewnych względów osoba ta nie przepada za moją rodziną i kilkukrotnie
    już naklejała na moje drzwi do mieszkania jakieś kartki z komentarzami
    oraz epitetami w naszą stronę. Ponieważ powoli kończy mi się
    cierpliwość, chciałbym załatwić sprawę poprzez wykorzystanie przepisów
    prawa.

    Jeśli czuję się "obrażony" tymi kartkami i ich treścią, to czy mogę
    zgłosić to na policję - tzn. jak skutecznie temu przeciwdziałać ? :)

    Co radzicie ? Od razu dodam, że rozmowa z tą Panią nie ma sensu -
    próbowałem :)

    Pozdr.

    Vonn79