  • Data: 2010-11-24 15:55:35
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - policja, sąd ?
    Od: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-24 15:41, Piotr [trzykoty] pisze:

    > Po pierwsze, czy istnieje sposób udowodnienia tego kto te kartki tam wiesz?
    > Po drugie, ściganie znieważenia następuje w trybie prywatnoskargowym,
    > Policja przyjmie sprawę i co najwyżej wykona niezbędne czynności, sąd
    > rozpatrzy sprawę po wpłaceniu zaliczki na koszty.
    > Po trzecie, być może zgłoszenie tego "na luźno" dzielnicowemu by
    > pomogło, który by sobie po prostu z oporną porozmawiał i uświadomił.

    Hmm dzielnicowy to dobry pomysł. Co do udowodnienia to jak najbardziej
    bo mam ze 3 kartki z pismem odręcznym identycznym na każdej - oczywiście
    kwestia grafologa. Niestety za rękę nie złapałem, chociaż raz ta osoba
    po prostu wyniosła z ogólno dostępnego pomieszczenia moją rzecz + kartka
    i oddała mi. No ale to i tak moje słowo przeciwko jej jakby co.

    Dzięki za poradę z dzielnicowym :)

    A ile wynosi mniej więcej taka zaliczka na koszty sądowe ?

    Pozdr.

    Vonn79