  • 1. Data: 2004-09-21 21:17:36
    Temat: Uchronić dom przed niewierną
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>

    Witam!Proszę o poradę szanownych grupowiczów.Chciałbym określić swoją
    sytuację w skrótach myślowych bez składni i gramatyki,aby nie
    rozwlekać.Tylko meritum.Zona niejednokrotnie odgrażała się że wyprowadzi się
    z naszego domu zostawiając mnie z naszym 19 letnim synem.Oficjalnym powodem
    jej decyzji jest brak porozumienia z synem i ze mną.Otóż po jakimś czasie
    okazało się że się ma kogoś...Teraz twierdzi że została wyrzucona z
    domu.Wniosła pozew rozwodowy,a w nim chce mnie zniszczyć
    tj.pije,bije,zdradza,ustała więz stołu i łoża.Wyprowadzając się wezwała
    policję.Mając na uwadze powyższe ,czy uda się jej doprowadzić do sprzedania
    domu który został wybudowany z moich zarobków w trakcie ustawowej
    wspólnoty/nigdy nie pracowała/.Moje aktualne dochody nie umożliwiają mi
    spłacenie połowy wartości nieruchomości.Jakie mam szanse wraz z synem?

    --
    Pozdrawiam Jerzy_S

  • 2. Data: 2004-09-22 07:31:04
    Temat: Re: Uchronić dom przed niewierną
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wspólnoty/nigdy nie pracowała/.Moje aktualne dochody nie umożliwiają mi
    > spłacenie połowy wartości nieruchomości.Jakie mam szanse wraz z synem?

    po pierwsze zamiast na grupe pisac zdobadz niepodwazalne dowody ze ona Cie
    zdradza.
    NIe zdziw sie kiedy policja do Ciebie przyjedzie bo ONA Cie oskarzyla o
    gwalty na synu :-)

    P.

  • 3. Data: 2004-09-22 09:02:17
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. pisze:

> [...]
    > zdradza.
    > NIe zdziw sie kiedy policja do Ciebie przyjedzie bo ONA Cie oskarzyla o

    Dowody ze zdradza na niewiele sie przydadza.
    Odeszla bo pil i bil, a ze jest biedna i niezaradna tomusiala znalezc kogos,
    kto ja z tego bagbna wydobedzie.

    Ja mysle, ze nastepujaca strategia bylaby najwlasciwsza.

    Nie pije, nie bije, lecz ma nieporozumienia z zona, ktore pewnie sie
    skoncza, gdy zonie "przejdzie", bo sie bieactwo zakochalo, a wiadomo ze z
    zakochanymi dyskutowac trudno - trzeba poczekac az im przejdzie.

    Co do domu - wyprowadzila sie, jej prawo nikt niemoze nikogo zmusic,
    by mieszkal z kims, gdy zakocha sie w kim innym. Wiec niech na razie
    niemieszka.

    Pytanie - CZYJ wg ksiag jest dom. Bojest tego, czyja jest dzialka.

    Tok postepowania zalezy od tego czyj zgodnie z KW jest dom.

    A tak poza tym to lepiej sie pogodzic...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-09-22 11:51:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A tak poza tym to lepiej sie pogodzic...

    a jeszcze lepiej intercyze podpisc :)

    > Boguslaw

    P.

  • 5. Data: 2004-09-22 11:51:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.

    bo jak nie zamierza odejsc to przecierz roznicy nie powinno zrobic pannie.

  • 6. Data: 2004-09-22 11:52:00
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. pisze:

    > a jeszcze lepiej intercyze podpisc :)

    Po pogodzieniu ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-09-22 13:35:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po pogodzieniu ?

    nie :) przed slubem. (czy po , nie wiem jak to wyglada)

    P.