  • 11. Data: 2003-07-21 14:18:37
    Temat: Re: Ubieranie sie w pracy...
    Od: "Maximus" <maximus_one@hoga.(wiesz co masz zrobic).pl>

    > no dobrze ale jak szef powie wprost ze nie chce cie widziec tak ubranym?
    > sam siedzi w pomieszczeniu z klima -cfaniak
    > a ja mam siedziec w serwerowni gdzie jest 25-28C? albo i wiecej?

    Nie martw sie jak sie serwerek przegzeje to to i Twoj szefuncio tez spoci

  • 12. Data: 2003-07-22 18:25:25
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Mon, 21 Jul 2003 09:32:40 +0200, "...:: Krzys ::..."
    <s...@h...pl> napisał:

> [...]
    >mam maly dylemta natury etycznej...
    >zrobilo sie bardzo cieplo w pracy i czy sa jakies przeciwskazania prawne
    >badz inne by facetnie nosil krotkich spodenek? oczywiscie wszytsko w miare
    >sensownie wyglada ubior jest czysty i ok,( nie typowy turysta:)
    >okazuje sie ze nie, kobitki chodza na ramioncach jak plazowiczki
    >w sukienkach jak wczasowiczki wiec dlaczego facet ma byc skazany na katorgi?
    >o ile sie nie myle to kobiety powinny miec krotkie rekawki conajmniej...
    >tak sie sklada ze wiekszosc jest tutaj mlodych...
    >nie podchodzi to o dyskryminacje mezczyzn?

    Przyjdz do pracy w sukience "na ramionczka" ;)

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 13. Data: 2003-07-23 06:11:19

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przyjdz do pracy w sukience "na ramionczka" ;)

    specjalnie dla ciebie jeszcze zaloze stringi:)

  • 14. Data: 2003-07-23 06:41:23
    Od: "AQA" <a...@i...pl>

    Wydaje mi sie że jest równouprawnienie i facet może chodzić w spodenkach,
    i jeszcze jak ma zgrabne nogi :o))
    aqa