  • 1. Data: 2002-07-16 23:42:35
    Temat: USA zniesiono kare smierci
    Od: "ben" <s...@v...ca>

    Doszly mie sluchy ze sad najwyzszy usa zakazal wykonywania wyrokow smierci
    na umyslowo chorych. Tak wiec wprowadzona narescie powszechny zakaz
    wykonywania kary smiecrci w usa . Nalezy sie cieszyc.Gloria
    Niewidzialna Renka ( Ci co zyli w PRL-u to wiedzom kto to jest)ps.
    Dowcip
    Mam lat 91 . Do wczoraj bylam dziewica . Dziekuje Ci Niewidzialna Reko.

  • 2. Data: 2002-07-19 19:22:34
    Temat: Re: USA zniesiono kare smierci
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ben" <s...@v...ca> napisał w wiadomości
    > Doszly mie sluchy ze sad najwyzszy usa zakazal wykonywania wyrokow smierci
    > na umyslowo chorych. Tak wiec wprowadzona narescie powszechny zakaz
    > wykonywania kary smiecrci w usa . Nalezy sie cieszyc.Gloria
    Pomijam inne aspekty wykonywania kary smierci.
    Nurtuje mnie jednak pytanie: czy mozna karac (nie tylko smiercia0 osobe
    chora umyslowo?
    Czy taka kara jest sluszna i czy odniesie jakis skutek? A wlasciwie to jaki
    jest jej sens?

    Marek O