  • Data: 2003-12-27 18:57:08
    Temat: URLOP
    Od: "aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pracuje w hipermarkecie- 7 dni w tygodniu. Wedlug grafika dni poniedzialki i
    piatki mam wolne. Wzielam sobie urlop na 30.12 i 31.12. czyli moje dni
    pracujace. 1. stycznia wolny. Natomiast w moim wniosku urlopowym nie
    uwzglednialam 2. stycznia-piatek poniewaz mam "grafikowo" wolny. Wydaje mi sie
    ze nie powinnam na dzien wolny brac urlopu-bo przeciez pracuje w soboty i
    niedziele-no ale to moje "rozumowanie":) Wniosek urlopowy skaldalam
    najprawdopodobniej 29.11. W dniu 15.12. pracodawca przyslal mailem wiadomosc ze
    2 stycznia jest inwentaryzacja i nie ma zadnych urlopow. Nie bede mogla przyjsc
    na ta inwentaryzacje bo mnie nie bedzie w Polsce. Co w takim wypadku?? Moge
    miec nieprzyjemnosci?? Jakie??
    Dziekuje za pomoc,pozdr
    Aska