  • 41. Data: 2014-05-22 13:12:33
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 May 2014 04:01:12 -0700 (PDT), Kris

    > Dość czyste zasady moim zdaniem

    No nie, bo przecież ten co bierze kasę może przekręcać.
    W drugą stronę to już zabronione, bo niemoralne, etc.

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2014-05-22 17:42:48
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 22.05.2014 12:29, Jarek Pudelko wrote:

    > W takiej sytuacji najrozsadniej by bylo, zeby PFRON od razu przelewal
    > cala dotacje do ZUSU i tyle.
    > Mogliby sami siebie ew. kontrolowac.
    >
    > Ja ostatnio zapomnialem zaplacic - tak, najzwyczajniej zapomnialem - i
    > zaplacilem ZUS 2 dni pozniej. Napisalem pismo z prosba o przywrocenie
    > terminu chorobowego i dostalem przywrocenie.
    > Co ciekawsze, napisali rowniez, ze w 2009 roku sie spoznilem jeden dzien
    > i jesli chce przywrocic tamten termin oplacenia skladki to zebym napisal
    > pismo.
    > Nie bardzo wiem po co mam przywracac tamten termin bo problem sie tyczy
> [...]

    To dla porzadku. Dasz urzednikom prace. Taka praca nieszablonowa to
    rodzynek. Moze ktos dostanie pochwale. Za "urzad przyjazny podatnikowi".

    Ty na tym nic nie zyskujesz, a ktos inny moze :D

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 43. Data: 2014-05-22 20:57:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > Zajebiste podejscie, pozwalajace urzednikom czuc sie BOGAMI

    Przecież to Ty odwracasz piramidę i usiłujesz postawić na czubku.

    Zastanów się - co da Twoje podejście, jeśli gość spóźni się
    z przedostatnią wpłatą?

    *JEŚLI* się nad czymś zastanawiać, to nad wymiarem sankcji.
    Wyłącznie.

    > Zlikwodowac bezmogich szkodnikow
    >
    > Od wiejsciej

    I tam leży całe źródło problemu.

    Z jednej strony, poziom zagmatwania prawa powoduje, że ogarnięcie
    całości JEST problemem.
    Z drugiej, przymusu ogarniania nie ma (co skończyłoby się tym,
    że w głosowaniach bierze udział 5% posłów albo mniej - wcale
    nie zawsze tych samych)
    Z trzeciej, babole które przechodzą (np. stawka kary, nijak nie
    proporcjonalna do niczego, np. 10 000 zł za naruszenie przepisów
    o odpadach, po równi dla "jednoosobowego" który nawet jak je
    narusza to nieistotnie, dla "jednoosobowego" który akurat
    narusza i uciążliwie oraz dla koncernu typu Polska Miedź),
    wskazują, że tego NIKT nie czyta.

    Z urzędnik na końcu... cóż, "tylko pracuje" :>

    pzdr, Gotfryd