  • 1. Data: 2007-03-17 18:53:14
    Temat: Trzecia reklamacja
    Od: vermess <v...@i...pl>

    Witam
    Zepsuło mi się pewne urządzenie elektroniczne już trzeci raz. Jest jeszcze
    na gwarancji. Dwa razy było już naprawiane przez autoryzowany serwis. Czy
    istnieje jakiś przepis, który mówi że przy trzeciej reklamicji powinni mi
    wymienić sprzęt na nowy? Tak mi jakoś świta ;-)
    Czy mogą tak naprawiać i naprawiać wiecznie? I co z gwarancją? Od momentu
    naprawy biegnie od nowa?

    vermess
    http://www.microb.icx.pl/

  • 2. Data: 2007-03-17 18:55:27
    Temat: Re: Trzecia reklamacja
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    vermess napisał(a):
> [...]
    > wymienić sprzęt na nowy? Tak mi jakoś świta ;-)
    > Czy mogą tak naprawiać i naprawiać wiecznie? I co z gwarancją? Od momentu

    Nie istnieje taki przepis. Wszystkie warunki gwarancji masz zapisane
    w jej treści.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-03-17 19:45:29
    Od: "MarcinK" <m...@i...pl>

    Powołaj się na ustawę o szcególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (art.
    8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r)
    oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176),

    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7706&s=5

    oczywiście jeśli nie mineły 2 lata od zakupu

  • 4. Data: 2007-03-17 22:19:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    MarcinK napisał(a):
    > Powołaj się na ustawę o szcególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (art.
    > 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r)
    > oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176),
    Jesli korzystal z gwarancji (a tak nalezy rozumiec jego wypowiedz) to
    ustawa nie ma tu nic do rzeczy - wazne sa tylko warunki gwarancji.
    I nie toppostuj
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-03-19 13:45:20
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "MarcinK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7706&s=5
    >
    > oczywiście jeśli nie mineły 2 lata od zakupu

    Ale ta ustawa w szczególności nie ogranicza ilości reklamacji i napraw.
    EWa