    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Trybunał w Strasburgu
    Date: Sat, 27 Dec 2003 23:43:03 +0100
    Sender: f...@o...pl@zp144.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam!

    Od przeszlo 6 lat jestem oskarzycielem posilkowym i glowna pokrzywdzona
    w procesie karnym przeciwko dwom lekarzom, ktorzy doprowadzili do
    smierci mojego dziecka.
    Zostaly wystawione trzy opinie bieglych, ktore jednoznacznie okreslily
    wine lekarzy, zreszta potwierdzili to podczas przesluchania w czasie
    rozprawy. W pierwszej instatncji zapadl wyrok korzystny dla mnie,
    natomiast II instancja skierowala sprawe do ponownego rozpatrzenia bo
    okazalo sie ze jeden zbieglych zostal przesluchany jako swiadek a nie
    jako biegly. Nie chce wchodzic kto i ile dal w lape:)
    Wyrok uchylono z powodu bledow proceduralnych. W trakcie ponownego
    rozpoczecia sprawy jeden z lekarzy poddal sie dobrowolnie karze,
    przeprosil i nawet zachowal sie po ludzku, pomimo ogromego uplywu
    czasu:( Drugi z lekarzy - buc pospolity nie chce i zamierza walczyc
    dalej. Oboje zostali oskarzeni z tego samego paragrafu, jedna z tych
    osob poddala sie karze sa opinie, zeznania itd.. prokuratura bardzo
    skrupulatnie prowadzila ta sprawe. I tu mam pytanie po jakim czasie moge
    zglosoc sie do trybunalu czy ma to sens? Drazni mnie obecny stan rzeczy
    i chciallabym zakonczyc ta sprawe swojego zycia. Za wszelkie sugestie
    bede wdzieczna
    Ania