  • 11. Data: 2015-01-05 19:52:41
    Temat: Re: Towar nizgodny z umową, czy nie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Po prostu nie czytałem ustawy, a jakiś artykuł na którymś z portali.
    > Wynikało z niego, że możesz odesłać na koszt sprzedawcy jeśli nie
    > poinformował cię (pewnie w regulaminie), o prawie do zwrotu. Być może
    > jest inaczej.

    Jeżeli cię nie poinformował, to przede wszystkim zmienia się czas dający
    możliwośc zwrotu (znacznie się wydłuża bo do 12 miesięcy)
    Natomiast sprawdziłem i uregulowanie dotyczy zwrotu kosztu wysyłki
    przedmiotu do Kupującego.
    Ten koszt musi zwrócić sprzedawca ale:
    "jednak jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły
    sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest
    zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów."

    Pytanie czy w to wchodzą tez sposoby przesyłki nierejestrowane?

  • 12. Data: 2015-01-11 12:43:53
    Od: s...@g...com

    użytkownik Angela napisał:
    > Mam pytanie odnośni zakupów przez internet.
    > Kupiłam dużego robota kuchennego, opisywanego na stronie www klepu jako
    > urządzenie solidne, wysokiej jakości i producentem jest renomowana firma XX.

    Pewnie nie byl to zielony ani tym bardziej niebieski bosh?

    Wiec bylo to chinskie gowno z adekwatna cena. Na szczesciu
    ustawodawca wzial pod uwage istnienie jednego procenta w
    spoleczenswtwie myslacych inaczej i dal im 10 dni na zwrot
    zakupow przez internet bez podania przyczyny, ba nawet sprzedawca
    musi zwrocic koszta przesylki.