  • 1. Data: 2007-06-22 20:32:14
    Temat: rozliczanie na zasadach ogólnych
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    jak to sie rozlicza przy dzialalnosci gospodarczej bo mam ksiegowego h(*&^ i
    wlasnie rezygnuje z jego uslug.co ile m-cy pit, i co sie zmienilo w tym
    roku.prosze o jakies madre wypowiedzi

    Adam

  • 2. Data: 2007-06-27 09:28:17
    Temat: Re: rozliczanie na zasadach ogólnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Jun 2007, Adas wrote:

    > jak to sie rozlicza przy dzialalnosci gospodarczej bo mam ksiegowego h(*&^ i
    > wlasnie rezygnuje z jego uslug.co ile m-cy pit, i co sie zmienilo w tym
    > roku.prosze o jakies madre wypowiedzi

    Jak rozumiem, tekst że trzeba zacząć od przeczytania jakichś 3000 postów
    z pl.soc.prawo.podatki lub kilkuset "tematycznych" stron www, żeby
    zorientować się z nazewnictwie i zorientowac nie tylko "co i gdzie"
    (wpisywać) ale rownież DLACZEGO zaliczysz do głupszych?
    Niestety o lepsze może być trudno.
    Na początek - NIC nie napisałeś o sposobie rozliczania (KPiR,
    pełna księgowość, VAT/zwolniony jako że ewidencja VAT może być
    wykorzystywana dla KPiR itp).
    KPiR (ew. +VAT) jak najbardziej da się prowadzić samemu, jednak
    zdecydowanie nie jest dobrym pomysłem metoda "ale nie chcę czytać
    przepisów".

    pzdr, Gotfryd