  • 101. Data: 2022-02-01 11:34:36
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Feb 2022 06:49:31 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale przy opryszczce przez 99,9% czasu nie dzieje się nic złego. Od czasu
    > do czasu masz po prostu objawy i wtedy jesteś chory. Poza tym czasem
    > jesteś zdrowy, mimo że opryszczkę masz już przez całe życie.

    No proszę, czyli jednak rozróżniasz chorobę od infekcji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2022-02-01 11:38:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Feb 2022 07:58:57 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale jesli omikron jest odmiana o malej smiertelnosci ... to moze
    > stanowi naturalna szczepionke ?

    I to jest prawidłowy tok myślenia. Właśnie nim podążyła mocna kandydatka do
    nagrody Darwina.

    "Nie żyje czeska piosenkarka Hana Horká. Jak informują media, wokalistka
    folkowego zespołu Asonance celowo zakaziła się koronawirusem, żeby nie
    musieć się szczepić i uzyskać status ozdrowieńca. Zmarła w niedzielę w
    wieku 57 lat."

    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
    irus-chiny/aktualnosci/news-nie-zyje-czeska-piosenka
    rka-celowo-zakazila-sie-koronawiruse,nId,5777154#utm
    _source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 103. Data: 2022-02-01 12:49:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.01.2022 22:24, Shrek wrote:
    > To też nowa ciekawostka - choroba bezobjawowa.

    Kiedyś już były szpitale dla chorych na schizofrenie bezobjawową. Teraz
    się to nazywa inaczej, niepoczytalność czy jakoś tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 104. Data: 2022-02-01 14:55:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > "życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową";) Całe
    > szczęście że nie bezobjawowa:P

    Ba, ale u niektórych występuje inteligencja bezobjawowa. Ku
    dramatowi reszty ludzkości. Na szczęście nie jest mocno zaraźliwa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 105. Data: 2022-02-01 15:24:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    Dnia Mon, 31 Jan 2022 19:15:38 +0100, Shrek napisał(a):
    >>> Zapobiegają.
    >>> https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    >Nie mamy danych o zachorowaniach. Są tylko o zakażeniach i zgonach.
    >Uporczywie utożsamiasz infekcję z chorobą.

    A zainfekowany roznosi wirusa?
    To na potrzeby tłumienia pandemii to to samo.

    A u nas ... sporo osob testowano z powodu podejrzenia choroby.
    Czyli np kicha, kaszle, ma goraczke - robimy test, wychodzi covid.

    A to zwykla grypa byla, covid byl bez objawowy :-)

    Dochodza ci, ktorych przetestowano profilaktycznie np na lotnisku,
    czy w szpitalu z okazji innej choroby.

    No i teraz moze dojsc cala masa, skoro testuje sie kto chce.

    J.

  • 106. Data: 2022-02-01 15:27:12
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Mon, 31 Jan 2022 16:08:15 +0100, J.F napisał(a):

    >Są gdzieś szpitale jednoimienne dla chorych na AIDS?

    Troche tych zarazonych jest, i w poznym etapie absorbuja sluzbe
    zdrowia.

    W wczesniejszym tez, bo glupie leczenie zeba wymaga dodatkowej
    ochrony.

    J.

  • 107. Data: 2022-02-01 15:59:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Feb 2022 15:24:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > A zainfekowany roznosi wirusa?
    > To na potrzeby tłumienia pandemii to to samo.

    Na okoliczność obłożenia szpitali, a w szczególności respiratorów, zarażony
    i chory to zupełnie co innego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 108. Data: 2022-02-01 16:33:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 07:58, J.F pisze:

    > Ale jestes zakazony i roznosisz wirusa ?

    Prawdę mówiąc nie wiem. Podejrzewam, że zakażony jesteś, bo przecież
    technicznie rzecz biorąc nastapiło wniknięcie i namnożenie patogenu. Czy
    zarażasz - nie wiem. Podejrzewam, że nie, bo ten wirus się z tego co
    pamiętam ukrywa w układzie nerwowym. Myślami jeszcze wirusów nie
    przekazujesz;) Z tym że to tak na roboczo z tego co pamiętam - mogę się
    mylić.

    > Ale "przeziębienie" to juz objaw :-)

    No ale my mówimy o bezobjawowym przeziębieniu:P

    > Jest tez przyklad z gastronomi. Niektore osoby roznoszą np salmonelle.
    > Ale same nie maja objawow choroby/zakazenia.
    > Stad koniecznosc badan.

    No nie przeczę. Ale nosicielstwo to nie od razu choroba.

    > Ale jesli omikron jest odmiana o malej smiertelnosci ... to moze
    > stanowi naturalna szczepionke ?

    Taka jest najbardziej prawdopodobna "ewolucja" wirusa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 109. Data: 2022-02-01 17:25:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2022 15:59:52 +0100, Olin wrote:

    > Na okoliczność obłożenia szpitali, a w szczególności respiratorów, zarażony
    > i chory to zupełnie co innego.

    Na okolicznosc oblozenia szpitali i respiratorow to musza miec jakies
    inne nazwy, bo zwykly chory to "prosze lezec w domu, nigdzie nie
    wychodzic, a jak sie pan naprawde zle poczuje, to dzwonic po
    pogotowie".

    https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
    dzi/leczenie-koronawirusa,jak-leczyc-covid-19-w-domu
    --aktualne-zalecenia,artykul,51063884.html

    Po odfiltrowaniu "nie zaleca sie" zostaje:
    -lykac paracetamol w razie nadmiernej goraczki,
    -kontrolowac sie pulsoksymetrem.

    J.

  • 110. Data: 2022-02-01 18:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 11:34, Olin pisze:

    > No proszę, czyli jednak rozróżniasz chorobę od infekcji.

    Tak. Natomiast z jakiś powodów dla niektórych test == covid new case

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.