  • 11. Data: 2004-10-31 11:16:47
    Temat: Re: Termin wystawienia faktury - czy jest jakis?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004 10:13:44 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    wrote:

    >Nie musiał pytać i nie musiał wystawiać.
    Podpisywalem umowe na neo oraz kupowalem modem dla przedsiebiorstwa a
    on o tym wiedzial :) Tylko probowal mi wytlumaczyc ze faktura na 1,22
    zł jest mi zbedna :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 12. Data: 2004-11-01 09:30:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004, Paszczak wrote:

> [...]
    >+ > odbiorze (1,22zł) a sprzedawca pytal czy chce fakture. Gdy
    >+ > powiedzialem ze chce to byl w szoku :o :)

    ...ano...

    >+ i nie musiał wystawiać.

    Od kiedy można nie wystawić f-ry na ŻĄDANIE klienta ??
    Znowu mi jakaś nowelizacja ustawy o VAT umknęła ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-11-01 11:16:57
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > Od kiedy można nie wystawić f-ry na ŻĄDANIE klienta ??
    > Znowu mi jakaś nowelizacja ustawy o VAT umknęła ? ;)

    Sorry, coś mi się pomyliło z 'wyszczególnianiem w fakturze kwot podatku'
    (i fakturami na <6 zł netto).

    P.