eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon sluzbowy › Telefon sluzbowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telefon sluzbowy
    Date: Sat, 27 Sep 2008 19:10:22 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 080926-0, 2008-09-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <48de689f$0$12143$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 27 Sep 2008 17:08:47 GMT
    NNTP-Posting-Host: 85.222.9.180
    X-Trace: 1222535327 mamut2.aster.pl 12143 85.222.9.180:4266
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555483
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Pierwszy raz tutaj wiec witam wszystkich!

    Zwracam sie do Was z pytaniem. Firma chce uszczesliwic wszystkich
    pracownikow pod pozorem oszczednosci i kazdemu "dac" telefon sluzbowy.
    Telefony maja abonament, ktory placi firma. Polaczenia w ramach telefonow
    sluzbowych firmy sa bezplatne natomiast smsy (wszelkie) i telefony oraz smsy
    poza firme sa juz platne przez uzytkownika. Firma wysyla do pracownikow smsy
    (2-3 w miesiacu) i sporadycznie dzwoni wiec jakas tam oszczednosc dla nich
    bedzie minimalna. Teraz gdzie jest ukryty haczyk. W umowie o ten telefon
    firma jest niejako posrednikiem miedzy operatorem komorkowym a pracownikiem
    i telefon nie jest wlasnoscia pracownika ale firmy. Natomiast umowa jest
    niejako podpisana miedzy pracownikiem a operatorem co zobowiazuje pracownika
    do placenia strasznych kar w przypadku zgubienia badz zniszczenia telefonu.
    Po koncu umowy (2 lata) pracownik musi oddac telefon. W umowie nigdzie nie
    ma zapisu co w momencie gdy pracownik zechce odejsc z firmy przed uplywem 2
    lat. Firma zarzeka sie ze przejmie telefon ale ponoc zapis jest tak
    nieprecyzyjny ze na 99% pracownik bedzie musial kontynuowac umowe do konca
    we wlasnym zakresie. Druga sprawa ze jest do wyboru z 10 roznych aparatow
    (wiekszosc sprzed 4-5 lat) w tym ze 2 modele sa w miare ok ale firma
    tlumaczy sie ze te dostaly tylko pierwsze osoby bo "kto pierwszy ten lepszy"
    a reszcie zostaly szroty. Firma oczywiscie grozi ze jak sie nie podpisze
    umowy to bedzie wyciagac konsekwencje sluzbowe. Chcialem wyjasnic czy firma
    ma prawo robic takie szopki, czy moze kazac podpisac umowe z operatorem, itd
    itp? I ewentualnie czy mozna sie wymigac od podpisania takiej umowy? Firma
    argumentuje wszystko oszczenosciami, czy moge zaproponowac ze bede zwracal
    koszt telefonow do mnie zeby firma miala wieksze oszczednosci i wtedy nic mi
    nie moga zrobic jesli nie wezme telefonu sluzbowego?

    Dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jaro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1