  • 1. Data: 2003-10-09 21:07:01
    Temat: Teledyski
    Od: "jeziorm" <j...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie ale chyba juz sie pytałem czy jezeli znalazlem na stronach
    interntowych takich jak np:
    videoclips.prv.pl teledyski to czy sciaganie z nich tych teledysków i
    odpalanie ich na własny użytek jest legalne?

    ---

  • 2. Data: 2003-10-09 21:44:38
    Temat: Re: Teledyski
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-09 23:07 jeziorm napisał(a):

    >Mam takie pytanie ale chyba juz sie pytałem czy jezeli znalazlem na stronach

    To nie wiesz, czy się pytałeś?

    >interntowych takich jak np:
    >videoclips.prv.pl teledyski to czy sciaganie z nich tych teledysków i
    >odpalanie ich na własny użytek jest legalne?

    Nie, chyba że wiesz, ze twórca dzieła lub właściciel praw autorskich się
    na to zgodził.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 3. Data: 2003-10-10 04:10:40
    Od: "Rafał" <raphael2001@__wytnijto__.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jeziorm" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > videoclips.prv.pl teledyski to czy sciaganie z nich tych teledysków i
    > odpalanie ich na własny użytek jest legalne?

    i to się nazywa reklama:)

    dzięki tej wiadomości na grupach weszło już kilkaset osób na tą sronę:)

    pozdr.
    Rafał