  • 1. Data: 2003-10-09 20:41:45
    Temat: Polityka prywatnosci - skopiowanie tekstu
    Od: vneb <a...@F...com.pl>

    Czy mozna skopiowac tekst o polityce prywatnosci z jakies witryny, zeby
    wstawic go na swoja? Czy potrzeba do tego zgody autora/wlasciciela
    serwisu? Pytam sie gdyz powiedzmy nie mam talentu do wymyslenia samemu
    takiego tekstu, a tworze serwis, ktorego zleceniodawca tego wymaga.
    (tzn zamiesczenia takiego tekstu w tym serwisie).

    vneb

    (Piszac do mnie maila skasuj "FIUFIU-" z mojego adresu)
    --
    Teksty piosenek polskich i zagranicznych
    http://www.teksty.com.pl

  • 2. Data: 2003-10-10 01:40:34
    Temat: Re: Polityka prywatnosci - skopiowanie tekstu
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bm4h8a$qtj$1@nemesis.news.tpi.pl>, vneb wrote:
    > Czy mozna skopiowac tekst o polityce prywatnosci z jakies witryny, zeby
    > wstawic go na swoja? Czy potrzeba do tego zgody autora/wlasciciela

    W większości przypadków potrzebna zgoda.

    --
    Marcin