  • 1. Data: 2006-12-12 14:52:46
    Temat: Tele 2
    Od: "Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl>

    Można wyczytać że Tele 2 posyłało klientom jakieś listy - odebranie listu
    było = podpisaniu umowy.
    Nie wiem jak to było dokładnie, ale jest wogóle możliwe zebym odbierając
    list ( także polecony ) zawierał jakąkolwiek umowę ???

    IKarus

  • 2. Data: 2006-12-12 15:06:34
    Temat: Re: Tele 2
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 15:52:46 +0100, Ikar napisał(a):

    > Nie wiem jak to było dokładnie, ale jest wogóle możliwe zebym odbierając
    > list ( także polecony ) zawierał jakąkolwiek umowę ???

    A czy jest możliwe, żeby poszukać tematu w archiwum grupy zanim zapyta sie
    po raz setny o to samo?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl