  • 1. Data: 2007-12-09 23:32:47
    Temat: Taryfikator wykroczen
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Szukam w sieci od parunastu minut i nie moge znalezc kompletnego i
    aktualnego taryfikatora wykroczen.
    Przede wszystkim interesuje mnie taryfikator (punktow i kary
    pienieznej) wykroczen drogowych (np. przejazd na czerwonym swietle). W
    google znajduje zazwyczaj stare "cenniki" gdzie kwoty ustalone sa
    sztywno a z tego co wiem bierzacy taryfikator przewiduje kwote jedynie
    maksymlna przynajmniej jesli chodzi o wykroczenia drogowe. Nie wiem
    jak z przykladowo ma sie sprawa ze spozywaniem alkoholu w miejscu
    publicznym i jak przewidzieli nakladanie kar wiec niech ktos siedzacy
    w temacie odpowie.
    Moze ktos ma jakies sprawdzone zrodlo?